misli jedne mame

misli jedne mame
when YOU believe, the impossible becomes POSSIBLE

ponedjeljak, 14. rujna 2015.

Doktori društvenih mreža

Svako malo...lažem...svaki dan, iznenadim se nekim stvarima čitajuči po, najčešće facebook-u. Koliko god se trudila neke stvari mi nisu jasne i gotovo. Mislim, ok, i ja sam na fejsu i sve to stoji i surfam po netu i sve što ide s tim, tražim odgovore, pitanja, ubijam dosadu.....Ali brate mili, nekim ljudima bi trebalo objasniti neke stvari.

Kao npr., možda im treba objasniti da društvene mreže nisu domovi zdravlja i iako su i doktori logirani po mrežama to ne znaći da rade. Isto tak, u svemu što koristimo postoje upute, a meni se čini da malo ko primječuje upute u kutiji sa ljekovima, testovima za trudnoću i sličnim stvarima. Očito u današnje vrijeme ne znamo čemu služi onaj bijeli papirič koji dolazi s nečim što trebamo koristiti, nerijetko taj isti bijeli papirić, il već neke boje, sadrži i slike, za bolje razumijevanje, pa ko neće čitati ima i nacrtano...pravo onak rečeno: 'očeš da ti nacrtam??'

Doslovno svaki dan, bar jednom poludim. Da znam, ne trebam to čitati, al moram kad mi iskače po zidu i bez da ja tražim. Tako sam jednom bila sama doma, klinci u vrtiću, muž radi, ja sjedim i surfam, nešto sam tražila i naravno fejs mi upaljen, brbljam s frendicama itd....odem na početnu stranu i iskoči mi slika ljubičaste noge sa pitanjem: 'što je ovo, što bi moglo biti, što bi mogli korisitit za to?' ...mislim, haaaaloooooo, niš', čekaj da otpadne pa se onda javi :/ Nema potrebe da zbog takvih stvari idete kod doktora, jer, sasvim normalna boja noge je ljubičasta, tu nema apsolutno ništa čudnoga.....
Jednom sam taman jela nešto, onak, popodnevni zalogaj, šta mogu, ja jedem za dvoje :P.....i listam tak i bum....puna pelena mi ukrasi cijeli monitor, onak, slikano izbliza, da se bolje vidi da li je to normalna dječja kakica? Ok...imam troje djece, nagledala sam se pelena na bacanje, ali čuj, jel nužno da gledam tuđu kakicu, sasvim nebitno jel dječja il je od odraslog čovika il u krajnjem slučaju od životinje, stvarno nema potrebe za tim. Osim toga, ja jesam, povremeno, u početku proučavala kakicu svoje djece, pa isto tak, postoji tooona knjižica koje se dobiju u bolnici, u dm-a, u konzuma i ne znam ni ja di sve ne, u kojima čak ima nacrtana dječja kakica, i objašnjenje koja boja znaći što. A isto tak, ak vam dijete jede ciklu, sasvim je normalno da piški ili kaki crveno, kad jede kukuruz, normalno je da unutra bude ljuskica od kukuruza, to nije ništa strašno.

A na stranu sad sve koji pitaju i postaju takve slike, zanimljiviji su mi komentari mnogih ljudi na takve postove. Znaći, dijete ili već neko ima neki osip...mora da je dermatitis, pa normalno da je, ništa drugo ne postoji na svijetu što izaziva osip osim dermatitisa...nađe se pokoja druga dijagnoza, a zatim slijedi nabrajanje ljekova....Mislim, ja sam medicinske struke pa za pola tih ljekova nisam ni čula, a sigurno mi ne pada na pamet davati terapiju ljudima preko npr. fejsa. Imate nekoga tko pita za svoje dijete od dva mjeseca kojem je oko zatvoreno i curi i svašta nešto, a dobijete odgovor od jedne druge mame, koja nije medicinske struke ali, slučajno je imala takav slučaj i odma da recept za lijek, što je sasvim normalno jel, jer ćemu ići kod doktora, svi smo mi jednaki, pogotovo mala djeca i sve to dođe na isto.....
A ima i slučajeva kad gledamo slike raznih malih guza...jesu slatke ali, iskreno, ne pada mi napamet djetetu slikati međunožje i stavljat u grupe i na stranice sa oko 20000 članova. Naravno guza, prepone, sve izgoreno, ali...svi znaju najbolje....'ma samo to namaži plymicolom' tak je nama bilo. Ma blaženi plymicol, da ti koža otpada sigurno pomaže :/

Ok, možda sam nekog uvrijedila ovim postom, ali...dajte stanite na loptu, razmislite....da li se iz slike ili iz opisa može vidjeti što je vašem djetetu, vama, mužu ili nekom vašem?? Da li smo sve mi mame, bez obzira na iskustvo koje imamo sa SVOJOM djecom, dovoljno kompatibilne da odlučujemo o dijagnozi i terapiji za vaše dijete? I bitno pitanje: Čemu služe doktori?? zašto ste upisani kod svog doktora?? Čemu 'tamo dolje' stavljati na pamet sve i svašta od medicinskih do kućnih pripravaka samo zato jer je neko tamo, od ko zna kud to vama rekao na fejsu da je pomoglo?? Dajte razmislite, najčešće su situacije u kojima su mala djeca, sluznice i slične osjetljive stvari...to nije ogrebotina pa ću vam reči: nasprejaj octenisept, to nije mala rana koja će sama proći, to su stvari koje doktor treba viditi. I čemu postoje recepti za ljekove?? Mislim, nitko osim doktora NE MOŽE vam izdati recept i to postoji razlog za to.
I pogobu: dvije crtice ili plus znaći da ste trudni, jedna crtica znaći da nažalost niste, piše vam i nacrtano vam je to u uputstvu kojeg dobijete a u krajnjem slučaju uputstva imate i na google-u, ja osobno, prvo što pomislim kad vidim desetak takvih slika dnevno jest: 'neko je piškio po tome'.....Razumijem ja da postoje ljudi koji nestrpljivo čekaju plusić, ali, imajte na umu da vam kačenje slika negativnih testova neće pomoći u nastajanju pozitivnog.
Okrenite se doktorima kak spada, ne tražite dijagnoze i terapije od nepoznatih ljudi, pogotovo ne za najmanju djecu, jer nitko od nas nije isti, nitko od nas ne reagira jednako na svaki lijek i nije svaki osip isti osip. U redu je tražiti slična iskustva, ali imajte na umu da su SLIČNA najčešće ne i ista. Probajte razmisliti o tome i shvatit ćete da tražiti takve stvari od nepoznatih ljudi, kad ne znate tko se krije iza monitora i nije baš najpametnija stvar na svijetu......

Nema komentara:

Objavi komentar