misli jedne mame

misli jedne mame
when YOU believe, the impossible becomes POSSIBLE

srijeda, 23. rujna 2015.

Mamine potrebe

Nevjerojatno je kako mnogi ljudi misle da se život žene promjeni iz temelja kad postane mama, tj, misle da žena postaje sasvim neko drugi, da više nema vremena za sebe, da treba biti okrenuta sto posto samo djeci u svom mužu. Dosta mama, i same sebe stavljaju u drugi, ma što drugi, u deseti plan i zaboravljaju činjenicu da sretna mama odgaja sretnu djecu.

Žalosno je kako, kad nas netko krene zvati mamom mi automatski zaboravljamo na sve ostalo što mi jesmo. To nebi trebalo biti tako. Moja filozofija je, da sam ja još uvijek ista ona osoba od prije samo sa troje, uskoro četvero mališana koji trčaraju oko mene. Stavljanjem sebe u deseti plan, zaboravljanjem na svoje slatke užitke automatski se činim nesretnom, koliko god uživala u ulozi mame i žene.

Biti žena, majka nije samo biti osoba koja brine za djecu, muža i dom. Masu puta se dogodi da žena nakon što postane mama zaboravi na sve što je prije bila, radila i govorila. Normalno je da su nam djeca najvažnija, zajedno s njima i muž i dom, ali...tu smo i mi, koje još uvijek imamo iste potrebe kao i prije.
Žene prestanu misliti na sebe, počnu udovoljavati samo klincima i mužu i dođu tako do jednog dijela kad im je svega dosta i kad više ne mogu dalje. Jednostavno se izgube putem, izgube svoje ja i zaborave tko su i što su. To nije dobro, nije dobro nit za njih nit za njihovu obitelj.

Osobno se trudim sebe održat onakvom kakva sam bila, prije djece i prije braka, svjesna sam činjenice da ne može biti sve identično, ali....zar je stvarno nužno da se jedna mama odrekne svih sitnih, malih privilegija koje je sebi nekada znala priuštiti?
Evo ovak...svi mi volimo čokoladu, jel tak? Ja ju obožavam...ma što pričam, ja obožavam sve što je sltko :D ja sam ovisnica o slatkom, imam šesto čulo za slatko, sakrijte negdi čokoladu ili bombone i ja ću ih naći, moje šesto čulo navodit će me do toga :D
Ali, vole slatko i naši klinci, nakupujemo slatkiša, spremimo ih i gledamo te čokolade i ostalo kak nas promatraju s polica i jednostavno žuuuude da ih pojedemo, ali...nećemo, jer to je za klince, jel? E pa nije...znate što ja radim??
Obožavam večeri kad moji klinci svi pozaspu, muž pozaspe, a onda ja odem u ormarić u kuhinji i ukredem jednu čokoladu i pojedem ju....ali tako je dooobra ta čokolada da uzmem i drugu :D Čuj, ionak ta čokolada nije dobra za zube, klincima se mogu pokvariti zubi, jel tak, a onda ujutro moji klinci traže čokoladu, ali, čokolade nema više jer je, netko pojeo obe....eeeeeee, bemu miša malog, kak se to dogodilo???
Reči će netko, kako možeš pojesti čokoladu klincima...pa mogu...klinci će pojesti još tonu čokolada, kupit ću im drugu, ali meni ta jedna večer di sam poklekla pred svojom slabosti znaći deset puta više nego njima ta jedna čokolada. Možda sam sebična, jer se skrivam od njih i jedem čokoladu, rekao bi netko da kradem od djece, ali nije tako...nekada i mi mame sebi trebamo udovoljiti, pa makar to značilo da sutra prije ručka nema čokolade za klince.

Što je sa kupovinom?? Koliko nas ode u šoping i doma se vrati punih vrečica robe i svega ostalog za svoje klince?? Kad ste zadnji put kupili nešto sebi?? Vjerujem da večina od vas ima jaknu od prije tri godine, hlaće izlizane jer ih nosite već dvije sezone, a samo zato jer ste po dučanima vidili toooliko robe za svoje klince da vam je jednostavno bilo muka uzet nešto za sebe umjesto za njih....Krivo....razmišljajmo realno...kako brzo klinci rastu?? Sudeći po mojima par cm dnevno :/ večinu robe koje njima kupite neće ni stići probati jer će ju prerasti dok dođu na red....Da li je zbilja nužno da djeca imaju 10 pari hlaća, 30 pari majica, 40 pari čarapa, štramplica i haljinica? Ili 20 vrsta trakica za kosu, 5 pari tenisica, cipela i ćizmica?? realno, nije potrebno. Mislim, ja sad vama tu tupim a radim istu stvar...Nedavno sam išla sebi uzeti trenerku, sve su mi male, s obzirom da sam svakog dana sve sličnija kitu, i to onom največem, sve što imam mi je malo, pa reko, idem si kupit nešto da si budem slatka trudnica a ne kit obavijen zavjesom il kit sa otkopčanim hlaćama.....Vratila sam se doma sa trenerkom, uspila sam kupit trenerke i to 4 para.....za klince :/ ja sam upravo u muževoj trenerci jer moje ne stanu na mene više......

Gdje idu i kraljevi sami?? Na wc....e, mame očito ni na wc ne idu same....pa sad, zašto? Jel tako strašno ostaviti dijete tati dok mama ode na wc??? Pa što ako plaće malo, mislim, realno, osobno se ne sječam kad sam otišla na wc a da neko ne stoji kraj mene i ne pita sto pitanja, il ne treba ni pitati, samo stoji, došla sam do te situacije da i muž više ne gleda da li sam na wc-u il ne, samo uleti, pita, traži...haaaaloooooo, nisam kralj al brate mogu valjda u miru obavit što trebam :/
Kupanje?? Teoretski treba nam kupači kostim za kupanje jer uvijek je netko s nama...krivo sam se izrazila, kakvo kupanje, to nije ni tuširanje, to je kratkotrajno poljevanje skoro toplom vodom, brzinsko sapunjanje i nedovoljno ispiranje šampona sa tijela, brisanje na način da smo napola mokri i oblačenje naopake odjeće na napola mokro tijelo.....i onda se čudimo kak smo se prehladili, a mi na -10 šetamo po stanu s napola mokrom odječom :/

Koliko još ima stvari koje zanemarujemo kod sebe? Koliko toga smo stavili sa strane i zaboravili da i nama trebaju te neke male radosti...kupanje, čokolada, čitanje novina na wc-u.....Zašto to zaboravljamo? Toliko smo svi obuzeti djecom, mužem i kućom da zaboravimo na sebe, toliko zaboravimo da navečer legnemo u krevet, i iako sretni jer imamo obitelj i svi se volimo, duboko u sebi žudimo za tim malim sitnicama koje nas ćine sretnima.
Iskreno, same smo si krive. Zašto?? zato jer smo dozvolili svima da nas dovedu do tog dijela da zaboravljamo na sebe i zanemarimo sve što mi želimo.

Pustite jedan dan...odite na wc i zakljkučajte se, neka plaću, neka muž traži čarape sam, u krajnjem slučaju nek mu klinci pomognu naći čarape il nek već jednom nauči da čarape stoje u donjoj ladici pored mudanti :/
Ukradite klincima čokoladu, bombon, neće im ništa biti bez čokolade jedan dan....napunite kadu, legnite, uzmite novine i uživajte, neka klinci gledaju malo tv s tatom, bojaju s tatom, slažu kocke s tatom...na trenutak zaboravite da ste mama, samo na 15 minuta i bit će vam dovoljno da navečer legnete u krevet preporođeni, još sretniji nego inače.
Odite u šoping...uzite si hlaće, tajice, majicu...pa bar jedne mudante, samo za sebe....organizirajte muža nek bude s klincima, odite kod frizera, na pedikuru, manikuru...sat dva neće vas učiniti manje mamom i ženom ako niste s njima...učinit će vas onim što vi jeste, osobom kakva jeste oduvijek.

Obečajte sebi barem jedan dan u mjesecu kad ćete se posvetiti samo sebi i svojim užitcima, ma kako mali ti užitci bili...ja krečem s tim, odlučila sam jednom mjesečno udovoljiti sebi, pa makar samo otišla u dučan po najveću čokoladu dok su klinci u vrtiću da ju pojedem sama :D

Nema komentara:

Objavi komentar